kirjotan tänne ekan kerran ja tietty nyt ei oikein keksi mitää kerrottavaa ja kun on tää tyhmä juttu,että miellä on peliajat ja tää on peliaikaa ni välillä ei oo vaa sellasta fiilistä et nyt vois kirjottaa,että jotkut voi olla aika pakolla väsätty,mut en koskaa ota toisilta ihmisiltä juttui vaa kirjotan siitä mikä mul on just nyt mielessä ja nyt mä mietin sitä,että mun koulu kohta loppuu siis se peruskoulu ja on se huikee juttu,että enää on mul yks ko(maanantaina) ja sit ei varmaa mitää isompaa koetta tuu enää.ja aika happy oon siitä,että enää ei tarvii mennä siihen paskaan Ahtialaan. Ajatelkaa ihmiset kolme viikkoo enää kouluu ja sit alkaa se kauan odotettu kesä!voi mennä rannalle ja metikköö pomppii ja tehä kaikkee kivaa ,koska kesähän on kivempi kuin talvi (siis miun mielestä).

joo kesää tässä sitten vaan oottelen enkä voi kertoo mitä ens kerralla kirjotan se on salaisuus.ei ny emmä tiiä mitä mä kirjotan mä kirjotan sitte ku tulee aihetta kirjottaa ja tästä tuli lyhyt,koska ei mul ny täs oo aikaa kirjottaa pitkää ku tuo perkeleen rakas Hanna sisko oon niin ärsyttävä ku luulee kaikkien sitä tottelevan ja näin.